Wyszukaj
Witaj na moim Blogu!

Mam na imię Andrzej i jestem tatą małego urwisa - Marcina!

Mam często kontrowersyjne poglądy na różne tematy. Jestem ironiczny, cyniczny, szyderczy i sarkastyczny. Kiedyś myślałem że jestem typem romantyka ale okazało się że byłem po prostu nieśmiały a okazałem się być zwykłym chamem. Dobrze mi z tym.

Weekend w Karpaczu tylko we dwoje

Karpacz odwiedzamy dwa razy w ciągu roku. Zimą przybywamy tu na narty oraz by choć trochę nacieszyć się śniegiem. Latem, wraz z żoną przechadzamy się szlakami górskimi, jeździmy rowerami lub po prostu wypoczywamy opalając się przy hotelowym basenie. Wieczorem uwielbiamy kosztować pysznych dań w restauracjach Karpacza. Czy jesteście ciekawi, czym zaskoczyła nas Restauracja Sowiduch i dlaczego na pewno tam wrócimy?
Recenzje Brak komentarzy

Uwielbiamy Karpacz za to, że jest tak otwarty na turystów, za to, że dysponuje tak wieloma atrakcjami, a w tym wszystkim jest skromną aglomeracją, w której nie zapomniano o tradycjach góralskich.

W Karpaczu można wypocząć nawet w weekend. Wspólnie z żoną przekonaliśmy się o tym już wielokrotnie. Prawdą jest też, że nigdy się nie zawiedliśmy ani na atrakcjach Karpacza, ani na przysmakach serwowanych w tutejszych restauracjach. Ta, romantyczna kolacja w Karpaczu, była jednak wyjątkowa. Wyśmienicie pyszny wieczór spędziliśmy w Restauracji Sowiduch. Było pysznie, swojsko i bardzo regionalnie, czyli tak, jak mogliśmy sobie tylko wymarzyć.

Pyszny wieczór w Karpaczu

Co zaskoczyło nas we wnętrzu Restauracji Sowiduch?

Przede wszystkim warto podkreślić, że klimat górski czuje się w tej restauracji w Karpaczu już od samego wejścia. Całe wyposażenie jest utrzymane w niezwykle regionalnym tonie, a na uwagę zasługują tutaj dwa komponenty budulcowe, jak: kamień i drewno.

Trzy uskoki, które tworzą kompleksowe wypełnienie Restauracji Sowiduch to przepiękna podróż do przeszłości, w której odkryjemy: kim byli pierwsi osadnicy Karpacza, jak wyglądało życie pasterzy, a także kto i kiedy wprowadził do tego regionu zioła.

Można zatem stwierdzić, że w tej restauracji nie tylko pysznie zjemy, ale dowiemy się czegoś więcej o miejscu, do którego przybyliśmy. Taka darmowa przechadzka po historii Karpacza i w dodatku przy okazji pysznych dań.

Restauracja w Karpaczu, w której po prostu dobrze zjesz!

Wyjeżdżając gdziekolwiek, czy to na długi, czy tylko na weekendowy wypad, chce po prostu dobrze zjeść i posmakować regionalnych produktów. Nic dziwnego, że i od Restauracji Sowiduch oczekiwałem prawdziwie górskiego przyjęcia. Na szczęście, nie zawiodłem się, ponieważ w tym niezwykłym miejscu, czekały na mnie potrawy, o których nawet największy krytyk kulinarny mógłby pomarzyć.

Pyszny wieczór w Karpaczu

Na pierwsze danie wybrałem ryby, a moja małżonka ser smażony. Do tego łyk smakowitego piwa regionalnego, które jest warzone na miejscu! Wyśmienita uczta, którą polecamy każdemu, kto chce zjeść romantyczną kolację w Karpaczu!

Uwielbiamy Karpacz nie tylko za to, że tak intensywnie się rozwija, ale przede wszystkim za stworzenie idealnych warunków do pieszych oraz rowerowych wędrówek, a także za liczne romantyczne restauracje oraz wyjątkową bazę noclegową. Mogę z całą pewnością stwierdzić i zapewnić każdego, kto tutaj przybywa, że w Restauracji Sowiduch, nie tylko dobrze zje, ale także naprawdę się odpręży i przeniesie w dawne czasy. Taki szybki sposób na relaks w weekend, kiedy szykuje się dość stresujący czas np. w pracy.

Rekomenduję z całego serca i namawiam do skorzystania z uroków Karpacza. Warto tu przyjechać, by dobrze zjeść i spędzić miłe chwile w towarzystwie bliskiej osoby.

Tagi: sponsorowane
Korzystając z naszej strony zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej w polityce prywatności.X